پرسش های متداول کاربران :

  • بسته های ارسالی شما به چه شکل محرمانه می باشد؟

بر روی سفارشاتی که بصورت آنلاین پرداخت میشوند فقط آدرس ، سفارشات پیکی نیز فقط فاکتور و آدرس ، سفارشات پرداخت هنگام تحویل پستی نام اختصاری محصول بطوریکه قابل تشخیص نباشد درج می شود.جهت توضیحات بیشتر کلیک نمایید.

  • آیا محصولات شما مورد تائید بهداشت می باشد و عوارض و ضرری برای سلامت افراد ندارد؟

کلیه محصولات فروشگاه دارای مجوز از سازمان ها مربوطه اعم از وزارت بهداشت ، غذا و دارو ، تجهیزات پزشکی ، ملزومات دارویی و فرآورده های  طبیعی و سنتی می باشد و فاقد هرگونه عوارض می باشد،با این حال حتما قبل از خرید توضیحات مربوط به محصول را مطالعه فرمایید.جهت مشاهده تائیدیه های غذا و دارو کلیک نمایید.

  • اگر سفارش ارسال شده مطابقت کامل با محصول نداشت چیکار باید کرد؟

کلیه سفارشات توسط کارشناسان ما بازبینی و بررسی شده و سپس ارسال می گردد ، با این حال در صورت عدم تطابق کامل محصولات سفارش داده شده با محصولات ارسالی ، تا 7 روز امکان عودت کالا ، به شرط باز نشدن بسته بندی محصولات میسر می باشد.

  • آیا ارسال سفارشات رایگان می باشد ؟

با توجه به منصفانه بودن قیمت ها زیر قیمت بازار و داروخانه ها ، امکان ارسال رایگان فقط برای سفارشهای بیش از 100،000 تومان که بصورت آنلاین پرداخت می شود ممکن می باشد.

  • نمیخواهم محصولات درب خانه و یا محل کار تحویل داده شود آیا راهی هست ؟

می توانید آدرس نزدیکترین دفتر پستی به محل کار یا منزل خود را بدهید و حضورا با بهمراه داشتن کارت ملی خود ، سفارش را تحویل بگیرید.

  • چقدر زمان میبرد تا سفارش بدستم برسد ؟

پیک موتوری=همان روز(در صورتیکه روز کاری باشد)

پرداخت آنلاین و پست سفارشی=2 تا 5 روز

پرداخت آنلاین و پست پیشتاز=1 تا 3 روز

پرداخت هنگام تحویل و پست سفارشی=4 تا 8 روز

پرداخت هنگام تحویل و پست پیشتاز=3 تا 5 روز

جهت مشاهده توضیحات کافی کلیک نمایید.

  • از کجا می توانم به شما اطمینان کنم؟

صاحب امتیاز فروشگاه اینترنتی سیسیلی شرکت می باشد و شما با شخصیت حقوقی طرف حساب می باشد ، شرکت نیز دارای مجوز های لازم از مراجع ذی صلاح می باشد که جهت رویت می توانید کلیک نمایید.

  • آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.

  • می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

بله امکان ثبت سفارش بصورت تلفنی و پیامکی میسر می باشد.

  • برای انتخاب و خرید کالا در سایت نیاز به مشاوره دارم، راهی وجود دارد که در تصمیم‏ گیری به من کمک کند؟

بله می توانید با شماره های مندرج در پایین سایت تماس حاصل فرمایی.

  • آیا ممکن است کالایی را که سفارش می‏‌دهم موجود نباشد؟

خیر کلیه محصولاتی که موجود می باشد بر روی آنها درج شده در انبار موجود هستند.