لیست محصولات این تولید کننده ژیلت gillette

ژیلت بهترین برند وسایل اصلاح آقایان و بانوان می باشد.این برند زیر مجموعه کمپانی بزرگ آمریکایی پروکتر اند گمبل(P&G) می باشد.
محصولات ژیلت "فروشگاه سیسیلی" جدیدترین محصولات ژیلت می باشد که دارای برچسب اصالت بوده(بصورت قانونی وارد شده) و با گارانتی صد در صد تعویض می باشد.
این برند توسط سوپراستارهای معروف تبلیغ می شود.

تبلیغ ژِلت توسط بکهام

تبلیغ مسی برای ژیلت

تبلیغ تیری هانری راجر فدرر تایگر وودز

تبلیغ ژیلت توسط زیدان


ژیلت، (به انگلیسی:  Gillette) شرکت محصولات مراقبت‌های شخصی آمریکایی است، که در سال ۱۹۰۴ توسط کینگ سی. ژیلت تاسیس شد و هم‌اکنون یکی از برندهای شرکت پروکتر اند گمبل به‌شمار می‌آید، که برای تولید تیغ خودتراش و سایر محصولات بهداشتی استفاده می‌شود.



دفتر مرکزی شرکت ژیلت که در بوستون در ایالت ماساچوست، واقع است، در سال ۲۰۰۵ در شرکت پروکتر اند گمبل ادغام شد و دیگر شرکت ژیلت موجودیت ندارد. در اثر این اقدام، بزرگترین شرکت تولیدکننده محصولات بهداشتی و خانواده بوجود آمد. محصولات ژیلت بین دو بخش زیبایی و خانواده در شرکت پروکتر اند گمبل تقسیم شدند.



اولین تیغ خودتراش جیلت که از تیغ یکبار مصرف می‌کرد در سال ۱۹۰۲ معرفی شد. در سال ۱۹۳۴ جیلت مدل جدیدی با نام «آریستوکرات» (به انگلیسی:  Aristocrat)، به معنی اشرافی، را ارائه کرد که سر تیغ از دسته قابل جدا شدن بود. پس از آن در سال ۱۹۴۷ مدل «سوپر اسپید» (به انگلیسی: Super Speed )، به معنی سرعت فوق‌العاده، را برای تیغ خودتراش معرفی کرد. این مدل در سال ۱۹۵۴ با معرفی مدل‌های دیگری که قادر بودند با دقت و کیفیت بیشتری اصلاح کنند، به‌روز شد. درجه‌بندی دقت این مدل‌ها با رنگ انتهای دسته مشخص می‌شد.



در سال ۱۹۵۸ اولین خودتراش قابل تنظیم تولید شد. این خودتراش امکان تنظیم تیغه را جهت اصلاح بهتر فراهم می‌کرد. تولید این مدل تا سال ۱۹۸۶ ادامه یافت. مدل «سرعت فوق‌العاده» در سال ۱۹۶۶ طراحی مجدد شد و رزین مشکی روی دسته فلزی آن را پوشش داد که تولید این مدل نیز تا سال ۱۹۸۶ ادامه یافت. مدل دیگری به‌نام «نک» (به انگلیسی:  Knack)، به معنی استعداد، که دسته پلاستیکی بلندتری داشت از سال ۱۹۶۶ تا ۱۹۷۶ تولید می‌شد.







محصولات جدیدتر



ترک۲ (به انگلیسی:  Trac II) اولین مدل خودتراش دوتیغه جیلت بود که در سال ۱۹۷۱ ارائه شد. جیلت ادعا کرد تیغ دوم سرعت اصلاح را افزایش و سوزش صورت را کاهش داده است. مدل اروپایی این مدل به‌نام GII معروف بود.



ترک۲ پلاس (به انگلیسی:  Trac II Plus) مدل بعدی جیلت بود که از نوار روان کننده در بالای تیغه‌ها استفاده کرده بود. مدل اروپایی این مدل به‌نام GII Plus معروف بود.



گود نیوز! (به انگلیسی:  !Good News) اولین مدل خودتراش‌های یکبارمصرف دو تیغه‌ای بود که در سال ۱۹۷۶ ارائه شد. این مدل در سه نام اوریجینال )به انگلیسی: original)، گود نیوز! پلاس (به انگلیسی:  Good News! Plus) و گودنیوز! پاوت پلاس (به انگلیسی:  Good News! Pivot Plus) معرفی شد.



آترا (به انگلیسی:  Atra) مدل بعدی خودتراش جیلت بود که در سال ۱۹۷۷ و با سر محوری برای اصلاح بهتر گردن معرفی شد.



آترا پلاس (به انگلیسی:  Atra Plus) با نوار روان‌کننده در بالای تیغ‌ها ارائه شد.



جیلت سنسور (به انگلیسی:  Gillette Sensor) که در سال ۱۹۹۰ معرفی شد اولین خودتراش دارای تیغه‌هایی با قابلیت فنری بود. جیلت ادعا کرد این نوع تیغه از بریده شدن پوست هنگام اصلاح جلوگیری می‌کند. مدل زنانه این مدل نیز با نام Sensor for Women با تیغه‌ای با پهنای بیشتر ارائه شد.
سنسور اکسل (به انگلیسی:  Sensor Excel) مدل بعدی خودتراش جیلت بود که در سال ۱۹۹۵ و با تعبیه لاستیکی شکاف‌دار بر روی سر تیغ ارائه شد. جیلت ادعا کرد این کار باعث بلند کردن موی صورت و انجام اصلاحی بهتر می‌شود.



بلو II (به انگلیسی:  Blue II) مدل دیگری از خودتراش‌های دو تیغه یک‌بارمصرف بود.



مچ‌تری (به انگلیسی :  Mach3)، اولین خودتراش سه تیغه بود که در سال ۱۹۹۸ معرفی شد. جیلت ادعا کرد این مدل زمان اصلاح را کاهش داده و همچنین در این مدل قابلیت فنری و انعطاف‌پذیری سر تیغه افزایش یافته است. در این مدل از نوار روان‌کننده آبی رنگ در بالای تیغه‌ها استفاده شده بود که پس از مدتی از بین می‌فت و نشانه‌ای برای زمان تعویض تیغه بشمار می‌رفت.



مچ‌تری یکبار مصرف (به انگلیسی: Mach3 disposable)، نیز از مدل‌های سری مچ‌تری بود که به بازار عرضه شد.



مچ‌تری توربو (به انگلیسی:  Mach3 Turbo)، مدل دیگری از سری مچ‌تری بود که در آن ۱۰ میکروفین کارگذاشته شده بود و دسته جدید داشت. همچنین جیلت ادعا کرد که در این مدل از روان‌ننده بهتر و تیغه‌های ضد اصطکاک استفاده شده است.



مچ‌تری توربو چمپیون (به انگلیسی:  Mach3 Turbo Champion)، مدل دیگری از سری مچ‌تری بود که طراحی دسته آن کمی متفاوت بود.



مچ‌تری پاور )به انگلیسی:  Mach3Power)، مدل پیشرفته مچ‌تری توربو بود که قابلیت استفاده از باتری برای حرکت تیغه‌ها را داشت. این مدل بدون باتری نیز کار می‌کرد. روان‌کننده و میکروفین‌ها در این مدل مشابه مدل توربو بود ولی تیغه‌های این مدل با مدل نوربو متفاوت بود و جیلت ادعا کرد از پوشش جدیدی به‌نام پاور گلاید (به انگلیسی:  PowerGlide) در روی تیغه‌ها استفاده کرده است.



ونوس (به انگلیسی:  Venus)، مدل زنانه خودتراش‌های مچ‌تری بود که به بازار عرضه شد. امکان استفاده تیغه مچ‌تری با دسته مدل ونوس وجود داشت و به‌عکس.



ونوس دیواین (به انگلیسی:  Venus Divine)، مدل زنانه خودتراش‌های مچ‌تری توربو بود.



ونوس وایبرنس (به انگلیسی:  Venus Vibrance)، مدل زنانه خودتراش‌های مچ‌تری پاور بود.



ونوس امبریس (به انگلیسی:  Venus Embrace)، خودتراش پنج تیغه مدل زنانه بود که در اطراف تیغه‌ها نوار مرطوب کننده قرار داشت.



ونوس بریز (به انگلیسی:  Venus Breeze)، خودتراش سه‌تیغه مدل زنانه بود که در سر آن میله ژل اصلاح وجود داشت.



ونوس اسپا بریز (به انگلیسی:  Venus Spa Breeze)، مشابه مدل ونوس بریز بود که میله ژل آن حاوی عطر چای سفید بود.



ونوس پرو اسکین مویسچر ریچ (به انگلیسی:  Venus ProSkin MoistureRich)، مدل کامل شده خودتراش ونوس بریز بود که در ژانویه ۲۰۱۱ معرفی شد. در این مدل میله ژل اصلاح با ترکیب سه‌گانه مرطوب کننده‌های بادی باتر (به انگلیسی:  body butter) تقویت شده بود.



بلو ۳ (به انگلیسی:  Blue3) خودتراش‌های سه تیغه یک‌بارمصرف بود.



سنسور ۳ (به انگلیسی:  Sensor 3) مدل دیگری از خودتراش‌های سه تیغه یک‌بارمصرف بود که نسبت به بلو ۳ گران‌تر بود.



جیلت فیوژن (به انگلیسی:  Gillette Fusion)، خودتراش‌های پنج تیغه‌ای بودند که در سال ۲۰۰۶ معرفی شدند.



جیلت فیوژن پاور (به انگلیسی:  Gillette Fusion Power)، مدل موتوردار جیلت فیوژن بود که با باتری کار می‌کرد. جیلت ادعا کرد در این مدل لغزش تیغ روی صورت آسان‌تر شده است.



فیوژن پاور فانتوم (به انگلیسی:  Fusion Power Phantom)، در سال ۲۰۰۷ ارائه شد و در آن طراحی دسته تغییر کرده بود و رنگ آن کمی تیرهتر شده بود.



فیوژن پاور فنوم (به انگلیسی:  Fusion Power Phenom)، در سال ۲۰۰۸ ارائه شد و دسته آن به رنگ آبی و نقره‌ای طراحی شده بود.



فیوژن پرو گلاید (به انگلیسی:  Fusion ProGlide) و فیوژن پرو گلاید پاور (به انگلیسی:  Fusion ProGlide Power) در ۶ ژوئن ۲۰۱۰ در آمریکای شمالی عرضه شدند. جیلت ادعا کرد تیغه‌ها مهندسی مجدد شده‌اند و نازک‌تر از مدل فیوژن هستند. همچنین تیغه‌ها با پوششی با مقاومت کم ساخته شده بودند تا بتوانند براحتی در میان مو بلغزند.



فیوژن پاور گیمر (به انگلیسی:  Fusion Power Gamer)، نیز مدل دیگری از سری فیوژن است.





ارزش نام تجاری



در سال ۱۹۹۹ ژیلت به‌عنوان یک شرکت، ارزشی معادل ۴۳ میلیارد دلار آمریکا را داشت، که از این میزان، در حدود ۱۶ میلیارد دلار آن، یعنی در حدود ۳۷٪ درصد، تنها ارزش نام تجاری ژیلت بود.

پروکتر اَند گَمبل، (به انگلیسی: Procter & Gamble)
شرکت چندملیتی و آمریکایی کالاهای مصرفی است، که دفتر مرکزی آن در شهر سینسینتی، در ایالت اوهایو، قرار دارد.
 
توضیح عکس : برج‌های دوقلوی پی‌اندجی، دفتر مرکزی پروکتر اند گمبل در سینسینتی، اوهایو
 
این شرکت در سال ۱۸۳۷ میلادی، توسط ویلیام پروکتر و جیمز گمبل تأسیس شد و در حال حاضر از محصولات براون، دوراسل، ژیلت، پمپرز، هد اند شولدرز، اورال-بی، دولچه و گابانا، هربال اسنسز و هوگو باس تا تولیدات پرینگلز و کیلوگ، طیف وسیعی از مواد غذایی، لوازم آرایشی و محصولات بهداشتی را تولید و عرضه می‌نماید.

شرکت پی اند جی در فهرست تحسین‌برانگیزترین شرکت‌های جهان، که در سال ۲۰۱۱ منتشر شد؛ رتبه پنجم را از آن خود کرد.
این شرکت با بسیاری از ابداعات تجاری شامل مدیریت نام تجاری و برنامه‌های تلویزیونی اعتبار یافته است.
 
تاریخچه :
شرکت پروکتر اند گمبل، در سال ۱۸۳۷ با همکاری ویلیام پروکتر یک سازنده شمع و جیمز گمبل یک سازنده صابون تأسیس شد. رقابت شدید بین این دو نفر، در خانواده‌ای که با آن وصلت کرده بودند، باعث ناسازگاری شد و پدر دو دختر، (اولیویا و الیزابت نوریس) تصمیم گرفت آنها را به کسب و کار خود، دعوت کند.

این ماجرا باعث شکل‌گیری شرکت پی اند جی شد. ۲۰ سال بعد تعداد کارکنان شرکت به ۸۰ نفر و فروش آن به یک میلیون دلار رسید. در دهه ۱۸۸۰ محصول جدیدی از سوی شرکت به بازار عرضه شد، که بسیار مورد استقبال قرار گرفت. این محصول، صابون ارزان قیمتی بود، که در آب شناور می‌ماند (صابون آیووری).

در سال ۱۸۸۷، پسر پروکتر، یک برنامه سهیم کردن کارگران در سود کارخانه‌ها را برای کارکنان شرکت، دایر کرد. او امیدوار بود، با دادن بخشی از سهام شرکت به کارکنان، آنها کمتر به سمت اعتصاب کارگری بروند.

شرکت در دهه ۱۸۹۰ بیشتر بر تولید صابون تمرکز کرد و بیش از ۳۰ نوع مختلف صابون روانه بازار کرد. در سال ۱۹۱۱ از روغن‌های گیاهی و چربمایه، به‌جای روغن‌های حیوانی، در عرضه محصولات خود استفاده کرد. درهمین سال‌ها بود، که شعبه‌های مختلف شرکت در خارج از آمریکا تأسیس و پی اند جی به یک شرکت بین‌المللی تبدیل شد.

در سال ۱۹۱۵ پسر بنیانگذار، جیمز گمبل، مؤسسه خیریه‌ای را، دایر کرد، که امروزه نیز در ایالات متحده از شهرت ویژه‌ای برخوردار است.

با توسعه برق، نیاز به شمع کمتر می‌شد. شرکت در ۱۹۲۰ تولید شمع را متوقف ساخت. در آغاز سده بیستم، کارخانه‌ها و تولید محصولات شرکت، گسترش یافت. در این هنگام، پی اند جی به دلیل داشتن آزمایشگاه‌های پژوهشی متعدد، برای تولید محصول جدید، مشهور بود.

در ۱۹۲۴، پروکتر اند گمبل به عنوان نخستین شرکت پیشتاز، تحقیقات بازار را انجام داد. این رویکرد متفکرانه، شرکت را قادر ساخت، که درک از مشتری را بهبود بخشد و نیازهای او را پیش‌بینی کند و با عرضه محصولات خود، پاسخ مناسبی به آن بدهد.

در سال ۱۹۴۱، پروکتر اند گمبل یکی از نخستین شرکت‌هایی بود، که با ایجاد واحد ارتباط با مشتری، به طور رسمی به مکاتبه‌های مصرف‌کنندگان پاسخ می‌داد.

در سال ۱۹۷۳ با افزودن شماره تلفن‌های آزاد و در ۱۹۸۰ با استفاده از پست الکترونیکی، راه‌های ارتباطی با مشتریان، گسترش یافت و مشتری همچنان در قلب فعالیت‌های شرکت باقی‌ماند.

در سال‌های پس از جنگ جهانی دوم، محصول تاید از سوی شرکت به عنوان: معجزه شویندگی عرضه شد و مدل جدید این محصول، بسیار بهتر از محصولات مشابه بازار بود.

نخستین خمیردندان حاوی فلوراید با همکاری دانشگاه ایندیانا به نام کرست در سال ۱۹۵۵ به بازار عرضه شد.
پس از آن، دستمال توالت و سایر محصولات کاغذی تولید و ارائه شدند.

در ۱۹۶۱ پوشک بچه با نام تجاری پمپرز روانه بازار شد. گرچه تا آن زمان، شرکت جانسون و جانسون کهنه بچه را ارائه داده بود، که باید شسته می‌شد، اما عرضه پمپرز کار نگهداری کودک را بسیار آسان ساخت.

در سال ۱۹۸۴ برای نخستین‌بار، نام شرکت در فهرست ۱۰۰ شرکت برتر جهان قرار گرفت. در ۱۹۸۵، پی اند جی، شرکت ریچاردسون ویکز؛ سازنده محصولات بهداشتی شخصی را خریداری کرد.

در ۱۹۹۶ پروکتر و گمبل به دلیل ایجاد و توسعه فناوری‌ها، در محصولات مصرفی که به ارتقای زندگی میلیاردها مصرف‌کننده، در سراسر جهان کمک می‌کرد، به کسب مدال ملی فناوری نائل آمد.

در سال ۲۰۰۲ نخستین مرکز درمانی مجهز به ام‌آرآی برای تشخیص و درمان سریع عارضه‌های حیوانات خانگی، راه‌اندازی شد. در سال ۲۰۰۵، پی اند جی، شرکت ژیلت را خریداری کرد.

در سال ۲۰۰۶ در راستای رویکرد انجام کار درست در دراز مدت، برنامه تأمین آب آشامیدنی سالم برای کودکان در برخی از فقیرترین کشورها، به اجرا درآمد.

در بازی‌های المپیک تابستانی لندن در سال ۲۰۱۲ شرکت پروکتر اند گمبل یکی از سرمایه‌گذاران و اسپانسرهای اصلی آن، به‌شمار می‌رفت.
 
حوزه‌های کسب‌وکار :
حوزه‌های اصلی کسب و کار شرکت پروکتر اند گمبل عبارت است از:

    محصولات آرایشی
    محصولات خانگی / خانوادگی
    محصولات بهداشتی / رفاهی

پروکتر و گمبل صاحب یکی از قدرتمندترین پرتفولیوها (سبد محصول) است؛ از جمله: براون در ماشین‌های تراش شخصی، ژیلت در تیغ، فلوگر در قهوه، دوراسل در باتری، لنور در نرم‌کننده، داون در پودر لباسشویی، تاید در پودر شوینده، کرست در خمیردندان، اورال-بی در مسواک و نخ دندان، پمپرز در پوشک بچه (که با ۸ سال کار از سوی ۱۸۰ نفر محقق به دست آمد)، اولی در کرم پوست صورت و ده‌ها محصول مختلف در حوزه‌های دستمال کاغذی، دستمال توالت، دستمال مرطوب، محصولات کاغذی، انواع صابون، مراقبت از پوست و مو، کالاهای بهداشتی، خانگی و خانوادگی، خوشبوکننده هوا و ...

بخش‌های مختلف شرکت، عبارت است از: دانش بازار مصرف، توسعه کسب و کار مشتری، مالی و حسابداری، منابع انسانی، اطلاعات و تصمیم‌گیری، بازاریابی ، زنجیره تولید، خرید و تحقیق و توسعه.
 
هدف و اصول :
پروکتر اند گمبل مدعی است، که به دنبال بهبود زندگی نسل حاضر و نسل‌های آینده است، آنها می گویند: سه میلیارد نفر در روز، با محصولات ما سروکار دارند. یکی از عوامل اصلی که باعث شد میراث شرکت ده‌ها سال پایدار بماند، قدرت هدف پی اند جی بود.

هدف پی اند جی، جزیی از فلسفه وجودی او بود: اینکه ما که هستیم، که بوده‌ایم و برای نسل‌های آینده چه خواهیم کرد؟ ما مراقب مردم هستیم تا زندگی روزمره‌شان بهبود یابد. ما تماس‌مان را با مردم حفظ می‌کنیم. ما روش‌های انجام امور خانه، مثل رخت‌شویی را، روز به روز، آسان‌تر می‌کنیم.
 
منابع انسانی :
بیش از ۱۲۶ هزار نفر در بیش از ۸۰ کشور جهان، در این شرکت مشغول به کار هستند. مدیرعامل فعلی شرکت بر این باور است که پی اند جی، از نسل به نسلی دیگر، از دل شخصیت کارکنانش بیرون آمده است. آن شخصیت در هدف، ارزش‌ها و اصول شرکت، متجلی است و کارکنان به خوبی با آن زندگی می‌کنند.
فروش :
پروکتل اند گمبل با فروش ۸۳٫۶۸ میلیارد دلاری و سود ۱۰٫۷۵ میلیارد دلاری در سال ۲۰۱۲ رتبه ۲۵ را در فهرست فورچون جهانی ۵۰۰ را، از آن خود کرده است. در این فهرست، پروکتل و گمبل بیست و سومین شرکت بزرگ آمریکا از لحاظ درآمد، چهاردهمین از لحاظ سود و دهمین شرکت تحسین شده است.
پی اند جی در زمینه مدیریت برند (نشان تجاری) در دنیا شهره است. شرکت پی اند جی بیشترین هزینه تبلیغات محصول و خدمات را در میان شرکت‌های جهان، می‌پردازد. در سال ۲۰۰۷، ۷٫۹ میلیارد دلار در این زمینه هزینه کرده است، که تقریباً دو برابر بیشتر از جنرال موتورز، شرکت دوم در این فهرست است.
 
نام های تجاری :
۲۳ نام تجاری این شرکت درآمد خالص سالیانه‌ای بیش از یک میلیارد دلار دارند و ۱۸ نام تجاری دیگر درآمد خالص سالیانه‌ای بین پانصد میلیون تا یک میلیارد دلار دارند.

از جمله نام‌های تجاری این شرکت می‌توان به: براون، دوراسل، ژیلت، پمپرز، فیوژن، هد اند شولدرز، اورال-بی، دولچه و گابانا، پنتن، کرست، هربال اسنسز، ویکس، تاید، آریل، دانهیل، هوگو باس، عطر گوچی، عطر لاکست، عطر پوما، پرینگلز، عطر کریستینا آگیلرا، عطر اوریل لوین، عطر اسکادا اشاره کرد.
 
آمار :
در این زمان طولانی، شرکت پروکتر اند گمبل، بخوبی در راستای تغییرات شتابناک کسب‌وکار و نیازهای مشتریان خود، حرکت کرد و محصولاتی به بازار عرضه داشت، که نشان تجاری برخی از آنان، در سراسر جهان شناخته شده است.

این شرکت به خوبی در زمینه اصول و اخلاق کسب و کار و مسؤولیت اجتماعی و توجه به کارکنان و حفظ نشان تجاری به پیش رفته و اکنون سکان رهبری یک شرکت ۱۶۱ ساله، با درآمد ۸۳٫۶۸ میلیارد دلار و با ۱۲۶ هزار نفر کارکنانی را، که در سراسر جهان پراکنده‌اند، به دست باب مک‌دونالد قرار گرفته است.

بیشتر

لیست مقایسه محصولات

انصراف
  • خرید محصول

    پکیج ژیلت شامل دستگاه خط ریش زن و تیغ اصلاح قوی استایلر ژیلت +ژل 75 میل استوانه‌ای فیوژن ژیلت+افترشیو ژله‌ای 50 میل بالم ژیلت PROGLIDE STYLER-BEARD TRIMMER & POWER RAZOR +Gillette 75ml Shave Gel+Gillette 50ml Balm After Shaveدستگاه خط ریش زن و تیغ اصلاح قوی استایلر ژیلتمحصولی مشترک از ژیلت و براونجدیدترین محصول P&Gقابل استفاده در زیر دوشدارای سه...

    1,200,000 ریال ناموجود
    0 نقد(ها)
    بیشتر
    ناموجود
  • خرید محصول

    پکیج ژیلت شامل دستگاه فیوژن پروگلاید ژیلت  فلکس بال+1 عدد یدک اضافی+ژل 75 میل استوانه‌ای فیوژن ژیلت+افترشیو ژله‌ای 50 میل بالم ژیلت+ اسپری ضد عرق بدن 48 ساعته ژیلت 150 میل FUSION PROGLIDE Razor with FLEXBALL + 1 added Refills+Gillette 75ml Shave Gel+Gillette 50ml Balm After Shave+ spray body 150 ml Gilletteدستگاه فیوژن پروگلاید با تکنولوژی جدید توپ منعطف...

    1,130,000 ریال ناموجود
    0 نقد(ها)
    بیشتر
    ناموجود
  • خرید محصول

    پکیج بهداشتی ژیلت شامل ژل 75 میل استوانه‌ای فیوژن ژیلت+افترشیو ژله‌ای 50 میل بالم ژیلت+ اسپری ضد عرق بدن 48 ساعته ژیلت 150 میل Gillette 75ml Shave Gel+Gillette 50ml Balm After Shave+ spray body 150 ml Gilletteژل اصلاح فیوژن:مرطوب کننده‌ی پوستمناسب برای پوست‌های حساسحاوی آلوئه ورا و ویتامین E مناسب برای پوستهای حساسافترشیو ژله ای:طراحی کوچک و کم حجم ویژه...

    390,000 ریال ناموجود
    0 نقد(ها)
    بیشتر
    ناموجود
  • خرید محصول

    اسپری بدن 48 ساعته ژیلت 150 میل spray body 150 ml Gilletteحاوی ماده آنتی پرسپیرانت برای جلوگیری از تعرق بدنخنک کننده همراه با عطر فوق العاده مخصوص آقایان

    161,500 ریال 190,000 ریال 15% ناموجود
    0 نقد(ها)
    بیشتر
    ناموجود
  • خرید محصول

    یدک4عددی ژیلت ونوس پرو اسکین venus proskin Gilletteدارای تیغ 5 لبهدارای روبان رطوبت برای حفاظت از پوستپنج تیغ با فاصله کمتر برای کاهش فشار بر پوستمخصوص پوست های حساس

    550,000 ریال ناموجود
    0 نقد(ها)
    بیشتر
    ناموجود
  • خرید محصول

    دستگاه اصلاح بانوان ژیلت ونوسvenus proskin Gilletteدارای تیغ 5 لبهدارای روبان رطوبت برای حفاظت از پوستپنج تیغ با فاصله کمتر برای کاهش فشار بر پوستدارای پایه نصب در حماممخصوص پوست های حساستعویض آسان کارتریج

    340,000 ریال ناموجود
    0 نقد(ها)
    بیشتر
    ناموجود
  • خرید محصول

    ست دستگاه venus & olay بهمراه 4 تیغ یدک ژیلت Gilletteمناسب بانواندارای 5 تیغجنس تیغه: استیل ضد زنگدارای سری انعطاف پذیردارای نوار ژلدارای دسته ارگونومیکدارای نوار ژل با ترکیبات مرطوب کننده و التیام بخش اولی برای نرمی و حفظ لطافت پوستدارای رایحه‌ی دلپذیر و تهویه کننده پوست

    630,000 ریال ناموجود
    0 نقد(ها)
    بیشتر
    ناموجود
  • خرید محصول

    ست حوله ژیلت و دستگاه فیوژن پروگلاید ژیلت با تکنولوژی فلکس بال TOWEL-FUSION PROGLIDE Razor with FLEXBALL Technology  GILLETTEدستگاه فیوژن پروگلاید با تکنولوژی جدید توپ منعطف ( flex ball  ) حداکثر تماس با ریشه مو را فراهم می سازد که تقریبا هر مویی را در آن واحد با این تکنولوژی از ریشه اصلاح می کندحد فاصل مطلوب بین تیغ های کارتریجصاف کننده با لبه های...

    520,000 ریال ناموجود
    0 نقد(ها)
    بیشتر
    ناموجود
  • خرید محصول

    دستگاه فیوژن پروگلاید ژیلت  فلکس بال+ژل 75 میل استوانه‌ای فیوژن ژیلت+افترشیو ژله‌ای 50 میل بالم ژیلت FUSION PROGLIDE Razor with FLEXBALL +Gillette 75ml Shave Gel+Gillette 50ml Balm After Shave دستگاه فیوژن پروگلاید با تکنولوژی جدید توپ منعطف ( flex ball  ) حداکثر تماس با ریشه مو را فراهم می سازد که تقریبا هر مویی را در آن واحد با این تکنولوژی از ریشه...

    690,000 ریال ناموجود
    0 نقد(ها)
    بیشتر
    ناموجود
  • خرید محصول

    دستگاه فیوژن پروگلاید ژیلت  فلکس بال+1 عدد یدک اضافی+ژل 75 میل استوانه‌ای فیوژن ژیلت+افترشیو ژله‌ای 50 میل بالم ژیلت FUSION PROGLIDE Razor with FLEXBALL + 1 added Refills+Gillette 75ml Shave Gel+Gillette 50ml Balm After Shave دستگاه فیوژن پروگلاید با تکنولوژی جدید توپ منعطف ( flex ball  ) حداکثر تماس با ریشه مو را فراهم می سازد که تقریبا هر مویی را در...

    930,000 ریال ناموجود
    0 نقد(ها)
    بیشتر
    ناموجود
  • خرید محصول

    فرچه اصلاح ژیلت تعداد موهای بیشتر روی فرچه و بلندتر بودن آن‌ها برای جذب بیشتر کف اصلاحدسته‌ی با طراحی منحصر به فرد برای سهولت در دست گرفتن برای سفارش پیامکی کافی است کد c810 را به شماره 10005420 ارسال نمایید.

    100,000 ریال ناموجود
    0 نقد(ها)
    بیشتر
    ناموجود
  • خرید محصول

    ست دستگاه فیوژن پروگلاید + 1 یدک + ژل 200 میل فیوژن پروگلاید Gillette FUSION PROGLIDE  Razor+FUSION PROGLIDE  Gel+1 added Refills برای سفارش پیامکی کافی است کد c809 را به شماره 10005420 ارسال نمایید.

    520,000 ریال ناموجود
    0 نقد(ها)
    بیشتر
    ناموجود

لیست مقایسه محصولات

انصراف